my dear daddy.

 2010-10-21    21:10:32   av:Jennyhellstrom
min kära fader, pappa tony. världens snällaste människa. det sägs ju att:
den enda man en flicka/kvinna kan lita på, är ens pappa. och det kan nog stämma, 
(undantag nu då, för litar på min pojkvän till 10000% också) men iaf, min pappa är den
bästa. han slår allt & alla. men idag har han varit ett riktigt pain in the ass.
som han har tjatat på mig. & inte nog med de, han har tappat hoppet om mig också..
pappa: vad gör du?
jag: har precis pluggat..
pappa: ha, tror jag ju med på...
han tycker att jag sitter alldeless för mycket vid datorn, vid facebook? men det han inte
fattar är att: jag går på john bauer, har datorn till allt skolarbete! så när jag sitter vid datorn
så är jag inte bara ute på internet & "chattar" okej?!
 thesswester - inte som alla andra

ahhahahha skön farsa :D

 2010-10-21    23:23:46     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!