LILLEBROR FFS

 2010-10-27    17:40:24   av:Jennyhellstrom

kände att den här bilden fick bli svart- vit asså.

VILLE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR MIN JÄVLA KLASS! HELT AWESOME ÄR DOM ALLIHOPA!
finns dagar då jag kan känna för att halshugga en eller två men det går över snabbt.
för alla har liksom sin charm, & jag taggar satan att dra upp till idre i en vecka med detta
härliga gäng i februari? aja, mycket annars denna veckan. redovisning i historia imorgon,
intekul men skönt då att man kan vara sig själv & känna sig avslappnad i klassen liksom.
även redovisning i rehabilitering & prov i svenska på renässansen på fredag !

PLUGGA PLUGGA PLUGGA, SKJUT MIG LÅNGSAMT VILKEN PLUGGIS MAN HAR BLIVIT &
JAG VET ATT VISSA STÖR SIG PÅ DET MEN DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I, NI KAN
SLÄNGA ER I VÄGGEN! I'M AWESOME !
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!