snyft*

 2010-11-23    16:07:13   av:Jennyhellstrom
har på något sätt lyckats tappa bort min datorladdare så om 1h ungefär så dör min
älskling, och jag som får helg imorgon med kommer inte kunna få tag på en ny :///
så tyvärr babes, blir nog inte mycket till uppdatering det närmsta men ska försöka!
 thesswester - inte som alla andra

sv: naaw tack :') du och fredrik är fina! <3

och jo, det är det man får göra.. dock snackar jag och andré på skype varje dag :)) eller vi ska göra det iallafall :) och sen smsar vi lite då och då. så det kommer nog gå, får lida igenom tiden helt enkelt ;) haha!

 2010-11-23    19:41:42     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!