rundtur hemma hos familjen hellström

 2010-11-16    19:23:38   av:Jennyhellstrom
"pappa, du är viktig för mig" boken som jag gav & fyllde i till pappa i fars dagpresent!
den fick honom att börja gråta :') han tyckte det var så bra skrivet & fint (a)

mina snygga föräldrar i yngre dar! man ser varifrån jag fått mitt hår? :o

vad är familjen utan våran fetknopp till katt? allt & ingenting.

han har problem med att äta? slänger iväg all mat på golvet. jag kan försäkra er om att den
maten som ni ser på "tallriken" varken låg kvar där eller i hans mage.. låg på golvet alltihop!

hälsade på gästvänliga victor som satt & plugga konstigt nog

HAHAHAHHAA, älskar't ! så jävla äckligt & roligt på samma gång


felix rooooom. it's here the magic happends ?

de bästa jag vet ibland är att bara se en jätte gammal barnfilm & ta det lugnt (a)
 thesswester - inte som alla andra

HHAHAHHA fan vad jag garva när jag såg fläcken på hans vägg x)

 2010-11-16    21:23:34     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!