nyttig dag?

 2010-11-01    14:48:33   av:Jennyhellstrom
har inget att göra idag, ska nog se massa tecknade filmer & bara chilla.
kom precis hem ifrån en lång promenad. gick runt edet & lite till, duktigt!
försökte få med mig min lata bror victor men det gick såklart inte så fick gå själv.

bild ifrån vintras, victor & ceasar. längtar faktiskt lite efter snön, mysigt äre ju.

ska se om man kanske kan få med tjockisen till att baka & se på film med mig iaf.
han kan ju inte ligga inbajsad i sitt instängda illaluktande rum hela dagen?
 thesswester - inte som alla andra

HHAHAHA bröder alltså :D känner igen mig (;

 2010-11-01    19:03:21     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!