Gästblogg!!

 2010-11-18    18:02:49   av:Jennyhellstrom

Japp ni hörde rätt! Antar att jag ska skriva om en massa intressanta saker som händer i mitt liv så... here we go!Idag så har jag haft utvecklingsamtal, de gick på 15 min för gunilla hade inget o säga till mig typ... vet inte om jag ska ta det positivt eller negativt dock... jag vakna idag med as ont i halsen så de e la ett tecken på att vintern e här.... inte najs alls.. sitter nu i jennys säng o äter polly o kollar på när hon spelar nått harry potter spel... haha de går inte bra för henne :) är jävligt sugen på kebab.... har inte mkt mer o säga nu, haha :) ha de gott!

 ille

Hehehe.. nu i efterhand - var det positivt eller negativt??

 2013-11-16    20:37:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!