zeke (L)

 2010-12-17    18:25:43   av:Jennyhellstrom
nu har jag fått hem min älskade kisse. zeke får han heta ♥ han är en maine coon & jag
ser fram emot när han blir runt 5år då han kommer väga runt 10kg ;)) nu är han ca 13veckor,
vi hämtade honom i korsberga typ som ligger utanför vetlanda så det har tagit i princip halva
dagen att få hem honom, men det var det värt! han är jätte kelig & riktigt busig. han kommer
bli en riktigt fin katt :* bjuder på lite bilder på honom från idag! nu ska vi mysa :**







 thesswester - inte som alla andra

ååååååh vad sööööööt :D

men shiet, blir den rasen så stor? :o

 2010-12-18    01:23:14     URL: http://thesswester.blogg.se/
 Julia

vad söt han var!! funderar på att köpa mig en main coon själv faktiskt. skulle du kunna berätta lite om vad du vet om rasen? vet bara att dom blir rätt stora och e dyra? e honorna lika stora som hanarna? kram julia

 2010-12-18    12:46:08
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!