heeellllu

 2010-12-20    18:39:07   av:Jennyhellstrom
hej folket! saknat mig? mm förståd nästan det.. idag har jag iaf tillbringat halva dagen
i skolan, såg film på engelskan & åt mat sen gick jag & lisa på a6 istället för att spela fotboll.
mm, busigt i know. nu är jag iaf klar med alla julklappar, känns skit bra!
nu på eftermiddagen har jag umgåts med min fina vän, hanna byman ♥

och tror dessvärre inte att det blir mycket med uppdatering idag eftersom katten gick på mitt
tangentbord igårkväll och råkade komma åt ngn knapp så nu är mitt skrivbord & internet m.m.
på sidan om ni förstår? så jag måste vända på hela datorn för att se ordentligt.
aja, imorgon är det matte prov (som jag kommer faila på...) sen äre avslutning & fika med
klassen. mysigt ! sen ska flickorna följa med mig hem & mysa, får se om ngn av dom kan
hjälpa mig med mitt lilla problem här va. så, skriver mer imorgon. sakna mig inte alltför mycket!
 thesswester - inte som alla andra

hahahhaha katter ;)

 2010-12-20    21:34:07     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!