dag 3. mina föräldrar

 2010-12-02    13:31:53   av:Jennyhellstrom

mina fina föräldrar, Tony Hellström & Annika Johansson. dom träffades & blev tillsammans
för ca 20år sedan & har hållt ihop sedan dess ♥ tillsammans har dom rest runt i världen
& haft det perfekta livet ihop, tills dom sedan fick tre små underbara fina barn (a)
kan väl ärligt talat säga att dom fått det tufft ! men genom åren så har jag kommit dom
båda så mycket närmare. pappa är den lite mer slappa och härliga, han dömer verkligen
ingen, han har väldigt lätt för nya människor. men han kan vara rätt snål ;)
mamma är hur underbar som helst, har sina sura dagar ibland men då är det bara att låta
henne va (a) hon är den som är lätt att övertala, får alltid som jag vill, hihi. söta föräldrar
har jag. jag älskar mina föräldrar verkligen mest av allt. ♥
dom har givit mig den finaste & bästa uppväxten, hade inte kunnat få det bättre.

vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om dom, så detta får räcka :))
 thesswester - inte som alla andra

man ser verkligen att du fått ditt hår ifrån din mamma :D

 2010-12-02    16:19:54     URL: http://thesswester.blogg.se/
 emma

sv; tihi ja (a) men du ock fredrik är ju såååå söta!

 2010-12-02    17:56:57     URL: http://emmahelenas.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!