dag 12 - tema 11. mina syskon

 2010-12-11    19:41:50   av:Jennyhellstrom

detta är mina två syskon, felix & victor. ja, vad ska man säga om dom?
efterblivna till 100% båda två, på sina sätt. men jag älskar dom ändå.
vad skulle jag göra utan dom på dagarna? vem skulle jag reta när jag har tråkigt?
vem skulle jag ta ut min ilska på när jag har pms? vem skulle jag umgås med på släktträffar
& hitta på massa roliga saker tillsammans med? ne, jag behöver dom helt enkelt,
genom hela livet ♥ felix är den som går i mina fotspår skulle man kunna säga, han gör
samma bus & påhitt som jag gjorde när jag var i hans ålder, brudmagneten, så söt när
han kommer till mig när han vill prata om något (a) han är även den envisa, lite egoistisk -
ska alltid äta upp all glass, ha datorn 1993489h, ta slut på allt osv. han slänger av byxorna
precis när han kommit innanför dörren efter skolan? mm, efterbliven men älskad är han.
victor är den som alltid ställer upp för allt & alla, alltid. han är den goda brodern. men även
han kan ha sina surdagar men dom går rätt snabbt över ;) jag tror han kommer bli något
stort. han har ett så stort hjärta & tänker alltid på sina vänner & familj först. underbar!

ja, mina fina men jävligt jobbiga bröder :) nu vet ni!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!