dag 07. min bästa vän

 2010-12-06    20:58:03   av:Jennyhellstrom

jag har många väldigt bra & nära vänner men lisa moberg är utan tvekan absolut min
bästa vän. för mig så är ingen som lisa, ingen strålar så som hon. ♥
& jag vet att oavsett vad som händer, så har jag henne vid min sida. det är såna vi två är,
så kan ha våra gnälliga sur dagar där allt går ut lite över varandra men i slutet utav dagen
så har vi alltid varandra. det är henne jag slappnar av till 100% med. vill jag gå & äta en
fet kebab så är det henne jag äter den med, om det är någon som är lika fet som jag så
är det tamigfan hon! det är henne jag kan vara mig själv med, vi kan umgås utan att jag
känner att man ständigt måste ha massa att prata om eller saker att hitta på.
vi bara är liksom. är oss själva. jenny & lisa. det är så det ska vara. hur skulle det annars
se ut? jävligt grått & trist tror jag, eller ne.. jag vet! ingen förstår mig så som hon gör,
hur knepigt jag än tänker eller förklarar så fattar hon ändå liksom. & när jag berättar något
för henne som är sjukt ointressant så svarar hon inte bara "okej" eller "mm" utan hon
lägger in en kommentar eller kommer med en glad reaktion tex. det gör att det alltid blir så
kul att berätta saker för den här tösen, speciellt när det verkligen är något!

Lisa är som person väldigt lätt att vara & prata med, hon accepterar alla som dom är (även
mig liksom), hon är både blyg & väldigt framåt samtidigt typ?, hon har verkligen sån
jävla fin personlighet, älskar när hennes ögon verkligen skiner upp för småsaker som att
vi ska äta någon fet maträtt eller när hon vaknar & ser att det är underbart väder ute!
flickan är en jävel på att blanda saft med, herregud säger jag bara! :o
ne men finns så himla mycket att skriva/säga om lisa men känner att texten börjar bli rätt
lång nu så. men iaf, jag älskar min bästa vän. oavsett vad för val hon väljer att göra här i livet
så kommer jag vara vid hennes sida & stötta henne.

en riktig vän är den som känner dig som du är, förstår var du har varit,
accepterar vad du har blivit, och ändå, varsamt låter dig växa. ♥
jag har en riktig vän, som låtit mig växa såhär. galet imponerad utav att hon stått ut så med mig.
 thesswester - inte som alla andra

ååh vad gullig text :')



sv: jo precis, sjukt irriterande!

 2010-12-06    21:21:39     URL: http://thesswester.blogg.se/
 liss

aaaw! :') sööta söta fina jenny! du har då ett gott ordförråd om mig (a)blir så jävla gald! älskar verkligen att vi vet vart vi har varandra och att vi är så jävla chill man kan bli. tillsammans är i jävligt starka. (jag menar du tog ju trotts allt typ 100? i benpress :O ehe. min starka bääästis. jag finns där för dig det vet du. och jag stöttar dig. tack för att du skriver så fint om mig. kan inte bli annat än glad. love u darlin'. <3

 2010-12-06    21:35:03     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!