Florens

 2019-10-19    14:57:00   av:Jennyhellstrom
(null)
(null)
Idag fräschade vi till oss lite när vi skulle till Florens! 
Lite smink & elinas byxor - on fire! 

(null)
Ännu en gång på tågstationen. Älskar hur självständiga & duktiga vi är med allt! 

(null)
Jag & min älskling, hon frös hela vägen! 

(null)
Framme! 

(null)
(null)
Framme i Florens i ca 15min, sen vart vi hungriga! 

(null)
Fel ställe för en vindrickare att befinna sig i Italien egentligen, 
Elina skrattade åt mig som släckte törsten med drinkar istället!
Måste dock påpeka att jag faktiskt drack vin första dagen ;D 

(null)
Hur mer Italiensk kan en bild bli? 

(null)
(null)
 
(null)
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Svårt att få med alla mäktiga byggnader på en bild. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!