Dag två

 2019-07-13    23:08:00   av:Jennyhellstrom
Andra dagen så strosade vi iväg till stan där vi mötte upp kickis! 
 
Tog en lunch på mitt favvoställe - Vezzo! 
 
Så mysigt att gå runt med dessa fantastiska kvinnor. 
Saknar dessa stunder så jäkla mycket. Här påväg förbi vårt ställe - Bion. 
Vi gick ofta på bio när jag bodde här uppe, det var våran grej. Älskar det! 
Tyvärr blev det ingen film denna gång, men kanske nästa! 
 
Sen besökte vi en gammal favoritaffär - Victoria's home. Här hängde jag en del förr!
 
Mys hemma med Rey. 
 
Hittade mitt favoritströssel på ica så självklart fick det bli en glass! 
 
I love u! 
 
Lite chips, drinkar & bästa sällskapet på familjen Smiths altan! 
 
En långpromenad på kvällen, så mysigt. 
 
(null)
Tack för en underbar dag! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!