Söndag

 2018-04-16    20:23:28   av:Jennyhellstrom
Igår var det fullt upp! 
Började med brunch med Emelie, Frida & Hanna! 
(null)

Sen åkte jag & Frida till hundparken med Buster & Zacko! 
(null)

(null)

(null)

Sen blev det en sväng på IEMS för att köpa lite nya tallrikar av Mateus. Lämna Zacko hos mormor & sen ut på lite mer kalas för mamma! 
(null)

Dagen avslutades med att jag & Madeleine åkte till uppfödaren för lite kattmys med bebisarna. Nu har jag bestämt vilken jag vill ha, nu är det upp till uppfödaren (hon ska behålla en hane själv)  så får se! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

 Madde

Så söta är de 😍

 2018-04-16    20:57:55
 Carro

Å va gosiga♥️

 2018-04-16    22:52:08
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!