Höstdeppression.

 2017-11-13    20:52:35   av:Jennyhellstrom
Jag vet inte vad det är med mig. Den senaste tiden har mitt humör pendlat en del men idag har det varit värre än på länge. Utåt har jag försökt hålla fasaden uppe & jag har gjort mitt jobb, men på insidan känner jag mig helt slut. Jag har börjat få sån prestationsångest & känner mig inte tillräcklig. Jag vet inte om det är hösten & mörkret som gör mig extra nere men brukar annars må väldigt bra vid denna årstiden & tycker den är mysig så tror det är någonting annat. 

Nu efter jobb & träning så blir det bara chill i soffan. Ska nog se fotbollen & bara försöka vila upp mig. Hoppas ni andra har det bra ❤️

(null)

Hade nya myströjan på jobbet idag.
Känns alltid kul att ha någonting nytt. 
 Frida

Finaste Jenny ❤️ Tänker på dig! Superjobbig känsla, vet precis hur det känns. Kram

Svar: ❤️❤️❤️
Jenny

 2017-11-14    11:34:27
 Daniella

Jag tycker du är fullkomligt grym på allt du gör och borde verkligen inte må så här.❤ Tänker på dig! Det känns som att vi båda behöver få till våran juldate snarast!

 2017-11-16    07:48:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!