Så nöjd!

 2017-08-05    22:04:59   av:Jennyhellstrom

Nu har mina posters kommit! Det gjorde stor skillnad i sovrummet, blev mycket mysigare! :) 

Köpte även nya ramar & en tavelhylla till några posters som jag redan hemma, som bara legat & samlat damm. Nu gör de mer nytta i vardagsrummet, blev riktigt bra! Dock så gillar jag de nya mer i sovrummet, så längre fram beställer jag nog nya till vardagsrummet med :) 

 Madde

Fint det blev ! 😊🖒😘

Svar: Tack Madde 😍
Jenny

 2017-08-05    22:39:11     URL: http://bymadde.blogg.se
 Hannnii

Suuuper fint!!! Jag har också beställt nya posters!! :D Jag hoppas dem kommer snart!!

 2017-08-05    22:51:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!