Helg!

 2016-11-20    08:58:58   av:Jennyhellstrom

I fredags så kom äntligen Fredrik hem igen! Vi har tagit en riktigt lugn helg, så skönt! I fredags var hans mamma & mormor här en liten sväng på kvällen, vi bjöd på hemmagjord blåbärspaj!

Igår så gick jag på julmarknad tillsammans med min mamma & mormor! Var mysigt att komma iväg en sväng med bara dem två, & bustis såklart! Fick med mig en söt liten tomte hem :) på kvällen gjorde jag & Fredrik hjortstek med hasselbackspotatis & sås, så gott! Blev även lördagsmys med film!

Idag ska vi till Jysk & köpte en helkroppsspegel för det saknar jag en! Sen blir det nog bara lugnt för vår del <3

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!