Lördags

 2016-05-29    17:35:00   av:Jennyhellstrom

Medan alla andra har varit på brännbollsyran så har jag spenderat min helg med denna tjej. Igår så körde vi mitt sista spinningpass, kändes både skönt och sorgligt. Alltid så himla skönt att börja helgen med ett ordentligt pass, finns inte mycket som slår känslan när man kliver ut från gymmet och man är helt svettig. Efteråt så åkte vi i alla fall mot ö&b så jag kunde köpa lite flyttkartonger. 
 
Vid 15 så begav vi oss mot stan för lite strosande, mat och bio. Vi var och såg Alice i spegellandet. Den var helt okej men kommer nog inte se den igen på länge länge. Hoppas vi kanske hinner med en bio till innan jag flyttar, finns inte mycket mysigare än bio med min favorit. Senare på kvällen hjälpte jess mig med att rensa och packa här hemma, börjar likna ett riktigt flyttkaos. 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!