Torsdags

 2016-07-31    10:03:56   av:Jennyhellstrom

I torsdags tog jag med mig norrlänningarna till Stadsparken där barnen fick leka av sig lite. Det är helt perfekt att ha ett sånt ställe tillgängligt för alla, gratis & alla tider på dygnet! Kollade lite på djuren som fanns där & sen åkte vi ner mot stan för att käka lunch på Jensens. Vid kl 15 så åkte dem vidare upp mot Stockholm! Var väldigt trevligt att ha dem här & få träffa Kickis igen!

Runt 16.30 när Fredrik slutat jobbet så hämtade vi upp hans mamma & Stefan för att sedan åka ut till mina föräldrar i sommarstugan! Även Victor & Evelina var där :) vi käkade hemmagjorda hamburgare, spelade kubb såklart & bara hade en mysig kväll!

 kickan

Tack för att du är så fantastisk och att du finns i mitt liv ❤️

Svar: Tack själv <3
Jenny

 2016-08-03    17:39:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!