i'm alive.

 2016-08-17    18:48:00   av:Jennyhellstrom
 
missing this crazzzzy chic alot. 
 
Mitt liv består mest av arbete just nu så bloggen ekar lite tomt, sorry. Men idag var jag i alla fall på en lägenhetsvisning, ska ringa dem tidigt imorgon & säga att jag vill ha den så får vi se om den blir min eller inte. Imorgon blir det kick-off efter jobbet, fredagen består av afterwork & hela helgen blir ullared med tjejligan! Så har mycket bra dagar framför mig. Det är dessutom bara 9 dagar kvar tills jag får hem lilla linktussen ♥
 Anonym

Åhå. Vad är det för lägenhet ?

 2016-08-17    20:05:25
 Jess the best

I miss you more then words 💕

 2016-08-19    17:47:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!