Måndag!

 2015-09-14    13:43:00   av:Jennyhellstrom

Idag har jag än så länge hunnit tvätta, städa lite, plugga lite, varit ute med hunden 2 gånger & kört ett ordentligt pass på gymmet! Ben stod det på schemat & ben blev det! Hoppas på ordentlig träningsvärk imorgon. Mot slutet blev det som vanligt lite mage också :) Kanske man ska fortsätta ta lite bilder? Lite roligare på bloggen men även en motivation till mig själv & bra att kunna se hur min teknik ser ut. 
 
Nu ska jag över till Jessica för lite plugg & se något avsnitt utav Grimm ♥ ikväll blir det nog home-party hos kickan! 
 Kickan

Snyggt jobbat !!

 2015-09-14    21:29:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!