maaaa

 2015-10-19    10:26:00   av:Jennyhellstrom
 
Om ganska exakt 2 månader så åker jag hem till Jönköping. Det känns så konstigt att tiden går så fort. Nu är det snart redan November. Jag längtar efter vintern och julen men fredrik förstör det lite för mig i år. Han kommer att vara ifrån mig i flera veckor i nov/dec så jag kommer att få julmysa mycket själv. Men jag slutar skolan redan den 17/12 så kommer hem tidigt i år ♥ jag längtar efter att julhandla med bröderna, pynta granen, lyssna på julmusik, uppesittarkvällen, maten, paket och traditionella roadtripen till ullared med victor & eve. 
 
Vill spola fram tiden så det är jul nu och jag är hemma men samtidigt måste jag försöka njuta av nuet för detta är antagligen sista hösten här uppe. Om ca ett halvår så flyttar vi nog från ume. ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!