jag vill inte.

 2015-11-19    15:42:05   av:Jennyhellstrom
 
Jag vill inte flytta härifrån. Hur ska jag överleva utan er? Det var enklare att lämna mina vänner i Jönköping för jag vet ju att jag ska tillbaka dit igen sen, men er.. Jag kommer antagligen aldrig mer bo i umeå, aldrig få träffa er när jag vill.. Hur kommer mitt liv se ut utan er? Jag vill inte ens tänka på det. Jag vill inte föreställa mig ett liv utan er. Vi kommer ju såklart hålla kontakten & försöka ses men det kommer ju aldrig vara som det är nu och det gör mig så ledsen. 
 
Hanna, kickan, erica & jessica. ♥ mina ljus i mörkret. 
 Kickan

vill inte att du ska flytta 😭😭😭

Svar: Stanna tiden 😔😔😔
Jenny

 2015-11-19    17:33:17
 Haannnii

Jag kommer verkligen att sakna dej! Men jag kommer absolut att komma och besöka dej där nere i Uppsala! <3 Även om det är jätte tråkigt så är ens vänner som stjärnor på himlen, du kan inte alltid se dem men du vet att dem är där!! <3 <3
l o v e U g i r l :D

Svar: Så är det absolut! Love u! <3
Jenny

 2015-11-20    09:04:05     URL: http://obeerghanna.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!