strul med bloggen!

 2015-04-09    19:28:13   av:Jennyhellstrom
Det har varit strul med att lägga upp mina inlägg! Jag har bloggat när jag varit hemma i Jönköping men såg nu att de inläggen aldrig blev publicerade, men nu är de det så om ni vill kan ni bläddra ner lite på bloggen så finns det inlägg om vad jag har gjort under påsken :) 
 
Imorgon är det redan fredag, så skönt! För er som undrar så går det väldigt bra under praktiken. Har gjort några pedagogiska planeringar & hållt i aktiviteter, det rullar på! Idag gjorde jag pinnbrödsdeg så imorgon skall vi grilla, ska bli mysigt, sedan blir det helg! Har fullt upp med att läsa litteratur, planera inför praktiken men också planera inför en kommande tjejkväll som skall vara hemma hos mig den 24/4, får se vad vi hittar på ;D 
 
Galna rufus!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!