Helg ♥

 2014-03-08    10:50:00   av:Jennyhellstrom
 
Just nu: slappar lite 
Sedan: Ska till Ersboda med älskling & kika runt lite, införskaffa oss lite saker till lägenheten 
Hur mår jag?: Jag är så fruktansvärt förkyld så är ledsen då jag ej kan träna, men annars mår jag kanon! 
Längtar efter: Många saker att längta efter just nu, b.la. svärmor kommer på torsdag, den 19e får vi nycklar till lägenheten & samma dag kommer svärfar hit för att hjälpa oss ♥ sen längtar jag tills påsk då jag får träffa min familj & hämta min kisse! 
Saknar: mamma. pappa. mina två fina bröder. min bebis zekis. 
Ikväll: slappa med älsklingen framför melodifestivalen antagligen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!