söndagsmys!

 2014-06-01    15:50:27   av:Jennyhellstrom
 
Idag har jag & älsklingen varit en sväng på stan, köpte dock ingenting men skönt att komma i väg lite & bara umgås :) nu ligger jag & zekis i sängen och myser framför 'once upon a time' men ska strax städa & fixa lite! 

Tänk att jag i princip har sommarlov nu! Har bara en skoldag kvar & det är på tisdag. Jag är klar med alla inlämningar & allting så kan bara slappa nu, tänkte till & med ta och läsa en bok senare ikväll - som för en gångs skull inte är kurslitteratur, så skönt! Om exakt en vecka så är jag på väg hemåt mot Jönköping & blir där i ca 2.5månad. Ska bli skönt att träffa familj & vänner, slappa i värmen och grilla osv. Men kommer sakna mina vänner här uppe, lägenheten & ser ej fram emot att arbeta. Men av erfarenhet så brukar sommarlov gå fort! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!