Tisdag!

 2014-01-21    20:52:18   av:Jennyhellstrom
Idag har jag haft eget arbete så har varit hemma från skolan idag, skönt! Dock när det är sådana dagar så betyder inte det att man är ledig utan jag har fått sitta i princip hela dagen & skriva ett arbete som jag tänkte få klart ikväll och kunna skicka in!
 
Det är idag den 21/1 2014 och vi står fortfarande utan lägenhet. Det verkar ju helt omöjligt att lyckas få en lägenhet i den här staden alltså? Vi har ändå ett väldigt brett kontaktnät ute nu men ingenting som nappar än men vi håller tummarna. Kanske att vi ska ha lite tur snart! ♥ hoppas hoppas! 
 
En fet diss går till mitt hår just nu, usch vad jag blir ledsen varje gång jag ser mig i spegeln nu om dagarna. Det är så livlöst och tråkigt. Eftersom det är så kallt också & vi har hund så blir det att man slänger på sig en mössa flera gånger om dagen så det kanske är en bidragande faktor.. aja, får försöka fixa till & bry mig om mitt hår oftare! 
 
Dagens bild får bli på bullen ♥
tre olika årstider! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!