ingen bra dag.

 2014-02-19    21:36:38   av:Jennyhellstrom
Vaknade upp tidigt imorse & mådde verkligen inget bra. Mådde så pass illa & hade så ont i magen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Efter en timme gick det dock över så jag tog mig till skolan & hade seminarium. Efteråt åkte jag & fredrik hemåt och nu har jag pluggat, duschat, duschat hunden & sett på sons of anarchy (bara några avsnitt kvar, neeeej). 
 
Nu sitter jag & pluggar in i det sista & har ont i magen igen.. Vet inte om det beror på all stress kanske? Det är så himla mycket i skolan just nu. Denna veckan har jag två seminarium, en tenta och lite uppgifter att göra. Tills nästa vecka är det två redovisningar och typ 4 arbeten som skall in! Vet inte riktigt hur dem tänkte när de lade upp vårt schema.. 
 
Någonting som gör mig glad i alla fall är tanken på att vi har en egen lägenhet om ca 1 månad & då får min lilla kisseälskling komma upp! Eller om vi hämtar honom i påsk, har inte bestämt mig än men snart kommer han till sin matte i alla fall ♥
om 3 veckor kommer även svärmor upp över några dagar, ska bli så himla roligt! 
 
åh vad jag längtar efter dig ♥
 ille

😘❤️

 2014-02-20    00:57:07
 Erica

Själv är jag trött hela tiden och har värk i kroppen, är säkerligen mycket pga stressen man känner nu. Vad skönt att du snart får upp Zeke då kommer nog mycket kännas mycket bättre <3

Svar: usch :/ ja, det är antagligen det! ja, då är mitt liv komplett ;*
Jenny Hellström

 2014-02-20    08:35:23     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!