Äntligen!

 2014-02-03    21:52:33   av:Jennyhellstrom
Efter över ett halvår så är det nu äntligen dags att börja träna på allvar igen! Just nu har jag inga muskler, styrka eller kondition kvar så ska bli så skönt att få tag i sitt liv igen. Jag känner mig mer motiverad än någonsin! Jag vill bli starkare, mer slimmad och vältränad än någonsin tidigare! 
 
Imorgon ska jag & kickan, kanske även erica, gå och skaffa oss ett träningskort på Iksu sport! Det ligger väldigt nära skolan så då kommer jag att ha möjlighet att träna flera gånger i veckan, antingen innan eller efter skolan = perfekt! Dessutom är det ett så stort gym så att jag kommer ha tillgång till en massa pass, bland annat så har de ca 8st spinningpass om dagen, helt sick! 
 
Jag är så otroligt taggad! & dessutom så är kortet ganska dyrt, 2000kr för 4 månader (jag tar inte ett år eftersom jag inte kommer att vara i umeå på 3 månader under året) men det som är bra med det är att även om jag känner att jag ej orkar träna någon dag så kommer jag känna mig tvungen eftersom jag har lagt ut så mycket pengar ;) 
Nu kör vi! 
 
 ille

Åhh vad skönt för dej! Vet ju att du har saknat träningen. Hjälp vilken träningsvärk det blir i början.. starta lugnt.. 💕

Svar: Mm äntligen! haha det finns ingenting som heter lugnt ;) <3
Jenny Hellström

 2014-02-03    22:46:31
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!