röd dag.

 2013-05-09    15:36:11   av:Jennyhellstrom
haha, ser så fjortis ut där. två år gammal bild typ. 

Är nu hemkommen, ligger i sängen med min kissemisse & försöker få ihop lite nya goa låtar till mitt spinningpass som hålls nästa torsdag, har ni några bra tips så kommentera gärna :) om en timme bär det av mot cirkusen, haha, barnet i mig är så lycklig!
 
Igår var jag hos elina några timmar, vi slappade framför ca 5 avsnitt av 'pretty little liars' så sjukt bra är den serien alltså! Hade med mig första säsongen till elina eftersom hon inte hade sett den innan men efter första avsnittet igår så var hon helt såld så fick lämna min box där ;) mysig kväll var det i alla fall ♥
 
 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!