Nytt!

 2013-03-15    10:46:00   av:Jennyhellstrom
Igår var jag en sväng på stan med min fina Elin Lindh, fick lite saker inhandlade (äntligen!!!) & sen vid 18.30 åkte jag på personalmöte på gymmet! Nu ska jag se på 'Vampire diaries' och sen göra mig iordning för att åka till Bankeryd för att träffa min älsklingsfis! Ska bli så skönt att få ha på sig något nytt & fräscht också! 
 
Från vänster, en söt topp som jag velat ha länge ifrån ONCE 249:- / spetstopp från Vero moda 259:- 
 
& ett vanligt nagellack, behövde verkligen det! 
 Emelie K

Åh Zeke ser sugen ut på spetslinnet, eller prislappen mest kanske? ;)

Svar: haha, ja. Han är nyfiken på allt nytt ;o
Jenny Hellström

 2013-03-16    11:14:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!