på min cykel är jag inte blyg.

 2013-01-18    09:29:09   av:Jennyhellstrom
 
Godmorgon! Har startat min dag med ett spinningpass och en dusch. Känns så roligt att man vanligtvis är ganska blyg och tillbakadragen (i alla fall med folk jag inte känner så väl) och sen när jag har mina kunder, sätter jag mig på cykeln, slår på musiken, på med headseat (stavning?) och bara kör. Dem som är nya får sig nog en liten chock när dem först möter en liten blond och halvblyg tjej. haha. 
 
Nu ska jag se lite 'true blood' sen ska jag göra mig iordning för att bege mig in mot staden, ska till arbetsförmedlingen för att gå på informationsmöte och sen efter det ska jag ut till Bankeryd för att umgås med min älskling ♥ saknar honom så mycket just nu. Hoppas ni andra får en jätte fin fredag! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!