Vilken bra helg jag har haft!

 2013-12-22    23:55:24   av:Jennyhellstrom
Nu har jag varit hemma i två dygn & allt känns helt underbart! ♥ så mysigt att komma hem & bli halvt ihjälkramad av familjen! 
Igår så åkte jag en sväng till A6 med mina bröder, de skulle köpa lite julklappar & vad passar inte bättre då än att systern följer med som smakråd? :) Sedan blev det att åka hem, städa lite, slå in lite klappar, julpynta & sen kl 18 så åkte jag till hemtjänsten & jobbade några timmar faktiskt! Efteråt så gick jag hem, åt lite sen kvällsmat & såg på tv med mor & far :) 
 
Idag har jag varit ännu en sväng i stan, fast denna gången som smakråd och hjälp åt mig lilla mamma :) När vi sedan kom hem så blev det till att städa lite till och sen göra knäck tillsammans med victor & evelina och umgås lite med dem (a) åh vad jag längtar till julafton nu! Mer ikväll har jag inte gjort så mycket, småpysslat lite & sådär! 
 
Bilder från knäckbaket ikväll! 
 
Kan inte förstå att der redan är fjärde advent!?
 
Våra knäck som vi kämpade med men som dock blev lite väl hårda & brända! 
 
Kunde inte hålla mig från att ge evelina hennes julklapp (A) 
 
Jag är så glad för att båda mina bröder har hittat sådana fantastiska flickvänner, det värmer mitt lilla systrahjärta :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!