Det är de små sakerna i vardagen som gör det!

 2013-12-02    19:46:29   av:Jennyhellstrom
2 December. Nu har jag bara 2 dagar kvar på min VFU, ganska sorgligt faktiskt men ju snabbare tiden går dessto närmare jul kommer vi, får försöka tänka så! & nu har jag köpt en klapp till så nu är det i princip bara pappa kvar & en liten sak till mamma (har redan köpt en liten sak till henne). Jag tycker att jag ändå är ganska tidigt ute med att köpa julklappar men så hör man om vissa som redan är klara i oktober och november? herregud, hur kan man hålla sig så länge? Jag är glad för att jag bor i Umeå just nu för annars hade jag säkert gett mina bröder deras klappar nu, haha. 
 
Nu ska jag skriva lite loggbok om dagen & sen ska jag se lite film tillsammans med min älskling. Vi fick hem en film idag som vi beställde för några dagar sedan från cdon.se , de hade ett erbjudande - en film för 9:- så vi beställe hem Alvin & gänget 1 & 3 (a) 

Btw. Jag beställde precis hem 6 st kurslitteratursböcker och de skulle ha kostat sammanlagt typ 1500:- men smart som man är så googlade man lite och lyckades finna några rabattkoder så fick det 144:- billigare! Så det är ett tips till alla som beställer saker via nätet, kolla alltid efter kampanjkoder innan ni beställer! 
 
min lycka. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!