3e advent.

 2013-12-15    21:54:56   av:Jennyhellstrom
Hej allihopa everybody! 
Jag har inte så värst mycket att skriva faktiskt, det händer inte så speciellt mycket här uppe i Norrland för tillfället. Vi hade middag här igår med släkten & det var trevligt, bjöds på supergod smörgåstårta & grejer. Efteråt så blev det att se på lite julfilm & så, 'the santa clause' fick det bli! & idag har vi mest suttit hemma faktiskt eftersom fredrik måste plugga till tentan imorgon & jag har läst lite litteratur & slappat. 
 
Men nu börjar vi närma oss hemresa så i veckan blir det att börja småfixa lite! Imorgon ska vi ta in granen & baka lite pepparkakor har vi planerat. Kommer nog få in en hel del pluggande också eftersom fredrik har redovisning på torsdag & jag har seminarie på fredag men annars så ska vi göra saker som - städa ur bilen (vi ska ha med oss en klasskompis till fredrik & då måste vi fixa bilen så att han ser någorlunda okej ut iaf), städa rummet, tvätta, packa & duscha hunden mm. så det blir fullt upp de kommande dagarna & det gillar vi för då går tiden fort! Om exakt 5 dagar så är jag nästan framme vid den här tiden :)
 
 
Min soulmate. Det är ett under att han ej har tröttnat på mig än men snart får vi komma ifrån
varandra ett tag & då hoppas jag minsann att han saknar mig lite! ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!