underbar dag!

 2012-12-12    18:45:00   av:Jennyhellstrom
haft en helt fantastisk dag med min fina vän elin, pratat om verkligen allt mellan himmel & jord, och shoppat loss som stollar såklart! är nu klar med alla årets julklappar (förutom fredrik) otroligt skönt! :) kanske visar lite av det jag köpte till mig själv senare, eller någon dag framöver men just nu är jag trött! slagit in paket i en timma och ska nu framkalla lite bilder innan jag lägger mig för att slappa! 
 
juste, jag vann ju en tävling igår med på http://bilderbyalice.se (gå in och tävla ni med, hon lägger upp tävlingar typ varje dag nu fram till jul!) jag vann ett mobilskal ifrån caseapp där man får designa sitt egna skal :) värde 299:- så det var sjukt fett! gjorde ett på mig & bebben min ♥ hade ändå tänkt beställa ett så att få ett gratis var ju guld värt! 
 Annika

Fin blogg :)

Svar: åh, tack så himla mycket :))
Jenny Hellström

 2012-12-13    18:19:33     URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!