shupp

 2012-08-05    16:47:58   av:Jennyhellstrom
Igår var jag & fredrik på den nya batmanfilmen "the dark knight rises" den var hur bra som helst, faktiskt -
men det var bra att pojkvännen sa åt mig att se 2an först för annars hade jag inte fattat alls lika mycket.
4/5 kan den väl få av mig, lite lång kan jag tycka, 2h & 45min men det hände saker hela tiden så den blev
aldrig tråkig :) älskar att gå på bio, hur mysigt är det inte på en skala? är en riktig biomänniska!
ja, jag har i alla fall hitills haft en ganska bra sommar! saknar mina fina vänner bara.
 Emelie K

Vi saknar dig med Jenny! Men snart är sommarjobbet över, då får vi ta och ses tycker jag! :) Puss på fina

 2012-08-05    17:03:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!