fredagens outfit

 2011-09-25    10:00:45   av:Jennyhellstrom

vet ju att ni är så fruktansvärt intresserade utav vad jag hade på mig i fredags, mmmm.
kass uppdatering har det varit från min sida med känner jag nu i helgen, men kan skriva
lite kort nu om vad jag gjort. troligtvis ingen som kommer läsa men guldstjärna till er om
ni gör :) i fredags praktiserade jag med lisa fram till kl 2, sen tränade vi & gick efter de skilda
vägar. åkte hem, chillade framför Gossip girl & sen hem till fredriks mamma för att se på
film & mysa medans pojken min var ute på Amor.

igår (lördags) var det planerat att åka till Göteborg för att fredrik skulle flyga tandemskärmflyg,
dock var det inställt denna veckan för dem som jobbade där hade åkt till Turkiet, ovärt..
men vi åkte till Göteborg i alla fall, åt på resturang & shoppade :))
 Madde

Åh, vad är tröjan ifrån? :)

 2011-09-25    17:21:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!