hård dag.

 2011-05-30    22:57:49   av:Jennyhellstrom


sen jag kom hem idag så har jag suttit framför den här jävla plåtburken & pluggat,
skrivit klart två hela arbeten & skickat in. så nu är allt klart i engelska, känns sjukt fint!
nu är de bara ett prov i rehab, ett svenska arbete & ett i hälsa&idrott kvar!

Godnatt nu lovers. sov so fint, ska jag göra i alla fall - är helt slut. hoppas på att få nana
hos fredrik imorgon :') älskar att ha en fin pojkvän, what a feeeeeeling. eller vad sägeru
lisa?! ♥ skönt att ha någon man älskar som man alltid kan komma & gosa ner sig hos.

 daniella

HELVETE VA SNYGG BILD PÅ MIN ÄLSKLING!!

 2011-05-31    13:26:33
 liss

håller helt och hållet med ;)))

snart ses vi snuffs. jobba lugnt! :)<3

 2011-05-31    14:24:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!