kärlekstjaffs igen, by jenny hellström. hihi

 2011-03-21    18:18:16   av:Jennyhellstrom

nu har jag tänkt till så det knakar, igen.

jag har aldrig fattat hur man kan sluta älska någon? vaknar man bara upp en dag &
känner "ne, jag älskar inte dig längre. byebye" ? (om inte ens partner gjort något fruktansvärt
då såklart eller så, så förstår jag faktiskt inte hur man helt plötsligt bara..slutar?)
nu pratar jag inte om mig & fredrik, nono. så misstolka inget :))

alltså, visst folk förändras, bråkar, är otrogna osv. men annars om inte så är fallet,
man bara "tappar" känslor liksom. sånt här tänkade gör mig så rädd, rädd för vad
morgondagen har att erbjuda. tänk om fredrik t.ex. bara helt plötsligt skulle säga att han inte
vill vara tillsammans längre för han inte älskar mig mer? då finns det ju inget att göra liksom,
åh gud. ska inte tänka såhär djupt, usch fy jenny!

sånt är livet men ne, fan. jag tror på kärleken, & äkta kärlek håller. det tror jag verkligen.
jenny ♥ fredrik, det är kärlek mina kära läsare. på riktigt. puuuss

 thesswester - inte som alla andra

håller med dig, det är konstigt att man bara kan vakna upp och plötsligt inte älska någon längre.. Jag tror inte på det. Blir det så, så har det nog inte varit äkta känslor, för riktiga känslor försvinner aldrig!

 2011-03-21    18:51:22     URL: http://thesswester.blogg.se/
 becca

vet du vad jag tror, jag tror att man får mindre och mindre känslor för varje dag, men men vill inte inse det, man lurar sig själv att allt är som vanligt och att man älskar den människan, men sen en dag så tänker man igenom det och jämnför med hur man kände i början och hur man känner nu, så inser man att man inte älskar människan lika mkt. även om man säger att man älskar en människa mest i världen kanske man inte gjorde det. bara att man ville älska den och kanske därför lurade sigsjälv att man gjorde det. (tänker mest på anledningen till att manolo gjorde slut med mig)

men tycker också det är sjukt konstigt och hemskt!! :O



sv; jag och my ska till alanya i turkiet! :'D

 2011-03-21    19:56:10     URL: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se
 thesswester - inte som alla andra

sv: naaw tack :* du och fredrik är äkta också! haha vi fyra föralltid ;) <3

 2011-03-22    08:24:04     URL: http://thesswester.blogg.se/
 thesswester - inte som alla andra

sv: menar du med fredrik? <3 eller är det något annat..? :(

 2011-03-22    08:24:30     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!