27månader.

 2011-02-06    16:52:38   av:Jennyhellstrom

idag har även jag & denna knasdegen 27månader ihop. vad tiden går snabbt, känns som om
det var för några få månader sen vi blev tillsammans, samtidigt känns det som om vi har känt
varandra hela livet ♥ i love u baby boo. vi är perfekta tillsammans. du & jag. vi två. f & j (L)
om 2veckor eller något ska jag & min man dra iväg till ullarad, wiho. haha ne men det är inte
ullared i sig utan mest för resans skull & för att hitta på något ihop som vi gör det. en kul grej
liksom, jag tycker det är roligt att handla tillsammans med fredrik iaf (a) hihi. ta ledigt från
skolan är inte helt fel de heller! kommer bli aaaaas mysigt, bara han & jag ♥
 FELICIA

sv; haha samma här :D



Jodå allt är bra, själv? :)

Är seg med kommentera och uppdatera min blogg bara :/ ska bättra mig :]

 2011-02-06    22:39:09     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
 thesswester - inte som alla andra

GRATTIIIIS! :D

 2011-02-07    10:00:51     URL: http://thesswester.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!