hata tisdagar ,

 2010-09-28    22:37:17   av:Jennyhellstrom
varför är alltid tisdagar den värsta dagen i skolan? asså, det har varit så, så länge
jag kan minnas. alltid dem värsta ämnena man har då. men idag har det varit ett
litet smått undantag. var rätt chill på pedagogisk ledarskap eftersom adam var hemma.
Jag & lisa skrev lite om Hitler, that's all. sen lunch & matte. var jävligt trött så blev ju en
del oseriöst & så där så det funkade med.

efter skolan plockade fredrik & richard upp mig vid a6, vi åkte & hämtade fredriks tvbänk
på elgiganten & sen satte ihop den osv. köpte något att äta & chillade som fan.
lite senare blev det till att plugga matte & ja, det tar ett jävla tag för mig innan det kopplar
men efter mycket "jag fattar inte" och "åååååååh, orkar inte" så gick det faktiskt.
så får hoppas hoppas hoppas på ett g i ämnet iaf, elin ska hjälpa mig lite med i veckan :))
nu är jag hemma, ska sova vilken sekund som helst. ska bara smsa lite med älsklin' först !
sov nu gott allesammans !

oyeah , that's hot.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!