svar på tal;

 2010-12-09    23:03:07   av:Jennyhellstrom

haha, vill medela att jag & fredrik ses max 2 gånger i veckan! och ngn promenad varannan
vecka när han är hos sin pappa (då vi bor grannar) så vet inte vad du fått det ifrån att
jag är med honom hela tiden? skulle inte säga att 1-2 gånger i veckan är så mycket,
inte om man jämför med andra par som halvt bor ihop & ses 5-7 dagar i veckan.
haha, vad hände med madeleine agnes & hanna som jag träffat i veckan då?
eller var fredrik med då också? ne, skulle inte tro det faktiskt.

så nej, jag kan säga att jag verkligen gör annat än umgås med fredrik. även fast jag skulle
vilja spendera mer tid tillsammans med honom än vad jag gör nu ♥
men egentligen tycker inte jag att folk har med sånt att göra, hur mycket man är med ngn?
 thesswester - inte som alla andra

oj det var fan inte ofta ni träffades?! :o

 2010-12-09    23:26:55     URL: http://thesswester.blogg.se/
 Anonym

Det har inte andra med och göra. Ni är tillsammans och bestämmer precis när och hur ofta ni vill ses. Bry dig inte eftersom dem som kommenterade är avundsjuka. :)

 2010-12-14    11:58:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!