dag 12. Den här veckan

 2010-12-12    22:25:58   av:Jennyhellstrom

vet inte riktigt om 'den här veckan' menas som den kommande eller den som varit 
men eftersom ni redan vet vad jag gjort denna veckan så tar jag den som kommer!
mm, ska ju gå i skolan ändå fram tills nästa tisdag då det är lov (a) thank god!
ska plugga jävligt mycket efter skolan också, så händer inte mycket denna veckan asså,
träffa madeleine en liten stund imorgon, hanna på onsdag?, fredrik någon dag - dessvärre
är min älskling sjuk nu, ligger i feber stackarn :/ , kanske umgås med lisa eller ngt.
mycket mer är det nog inte, inte vad jag vet i alla. det lär ni få veta i såna fall (:

detta är verkligen en bra passande till som stämmer in på mig till 10000%.
är verkligen sjukt seg hela veckan men på fredagar så skuttar jag typ fram i skolan (a)

 FELICIA

haha bilden stämmer in på mig också! xD

 2010-12-12    22:57:10     URL: http://fffeeliciaaa.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!