Sunday

 2017-04-09    21:59:00   av:Jennyhellstrom

Började denna söndag med en promenad med Ceasar! Tänk att denna plutt nu är över 14år gammal, men fortfarande så otroligt söt och han springer på bra när vi är ute & går. Han har varit med sen jag var 9 år gammal, känns helt galet! 

 
Efter promenaden så åkte jag hem till mina föräldrar för att fira mamma lite. Hon fyller egentligen år imorgon men jag & felix hade gått ihop på en present till henne och F jobbar hela dagen imorgon så fick bli idag! Det är så himla underbart att bo nära sina föräldrar ibland. Det är ofta någon hemma på helgerna eller eftermiddagarna så när man känner sig ensam eller längtar lite efter dem så är det bara att traska ner på några minuter :) 


Vid 15.15 blev det hockey för hela slanten, tillsammans med Victor & Evelina. Jag gillar inte alls att se sport på tv men att vara där live är en helt annan femma. Förr så var jag rätt ofta och såg HV71 spela men nu är det många år sedan. Var riktigt kul att vara där idag & speciellt när dem tog sig till final, blir att se de kommande matcherna också. 
 Kickan

Live hockey 😍😍😍

 2017-04-09    22:51:55
 Lisa

Åh nu saknar jag Jkpg lite.. mysigt att se på hockey. Tänk vad längesen det var som vi gjorde det.
Det var tider det!

 2017-04-16    16:45:36
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!