Första VFU-dagen!

 2013-11-27    17:38:00   av:Jennyhellstrom
Randombilder från när vi var Branäs med klassen. Här har jag precis tacklat ner Marie! 
Min fina Daniella som jag saknar så mycket att det gör ont i hjärtat. 
 
Nu är min första VFU (praktik)-dag avklarad! Jag trivs väldigt bra och det är så mysigt när barnen kallar mig för fröken, mitt hjärta smälter lite varje gång! :) Jag ska vara där i en vecka nu & sen nästa torsdag så påbörjar jag min 3e kurs denna terminen, eller 4e om man räknar med denna "Att vara lärare"-kursen som är en vecka, haha. 
 
Alltså det är mycket skrivande om helgen nu men det är för att jag längtar så himlans mycket! Ska bli så skönt att inte ha något plugg att tänka på och bara hitta på massa saker tillsammans med fredrik! Vi har precis bokat biobiljetter nu och jag är så taggad! På lördag blir det julshopping & på söndag är det första advent = Vi får börja öppna våra chokladkalendrar :') 
 
Btw, det blåser väldigt mycket idag igen & det talas om storm så vi får se hur det blir med strömmen denna gången! Grannarna till oss har fortfarande två stycken stora träd som ligger rätt över el-ledningen så det är ju bara en tidsfråga innan vi får leva i mörker och kyla. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!