hej mina kära!

 2012-11-04    10:40:00   av:Jennyhellstrom
I fredags så skulle jag som sagt vara med Daniella, dock blev sötisen sjuk så det fick bli en lugn kväll för mig. Jag satt hemma och sen åkte jag in för att umgås med Fredriks mamma en sväng, där var även fredrik jocke & timmy - dem skulle sen gå ut! Åkte vid 23.30 ungefär för att hämta upp mamma & pappa vid stationen, och två till som jag fick köra hem - tjänade 200kr, inte fel! 
 
Igår som ni märkte gjorde jag inte mycket. Jag & victor var ute med ceasar en sväng. Senare åkte jag till gymmet, och slutade kvällen med att jag & zeke somnade i min brors säng framför 'Svampbob'filmen. 
 
Idag mina vänner, så ska jag pyssla lite & sen ska jag in till stan för att äntligen umgås med min finaste fredrik ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!