tooooppen kväll

 2011-01-04    14:59:00   av:Jennyhellstrom

hellu crazy bitches! nu är jag hemma ifrån staden, saknar min hjärtepojken redan ;/
men vi ska ut & äta med hans familj imorgon så vi ses ju snart igen! filmen igår var iaf bra,
det hände mycket & färgerna osv. var hur grymma som helst, sån bild !
efter filmen iaf så såg vi på hockeyn & sen somnade jag på fredrik arm 1h innan han lyckades
somna, haha sött. pojken vågade väl knappt röra sig för att jag inte skulle vakna ;D

& jag vet jag vet att det är dåligt med nya bilder på mig & ffredrik, men det kommer inom
sin tid. jag lovar. inte bara för eran skull utan jag vill verkligen ha nya på oss ;o
bara att man orkar aldrig släpa med sig min stora systemkamera & min mobil suger.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!