babyboo.

 2013-11-01    09:54:00   av:Jennyhellstrom
 
Jag tackar Eleonore & Kent för att ha fört denna underbara man till jorden. Ni har verkligen lyckats kan jag säga, ni har uppfostrat en son som har blivit så otroligt smart, rolig, ödmjuk, självständig, påhittig osvosv. listan kan göras lång! & OMG, vilket utseende! Jag förundras ofta när jag tittar på fredrik, hur sjutton jag kan ha fått en så perfekt kille? Jag vet inte alls hur mitt liv skulle ha sett ut utan honom vid min sida och jag vill aldrig tvingas behöva uppleva det heller. Jag älskar alla stunder tillsammans med honom. Tänk att vi på onsdag har hängt ihop i 5år. Vi var bara små pluttisar när vi först blev tillsammans & här är vi nu. Herregud. 

Nog pratat om f nu, han får inte bli alltför självbelåten :) vad gör jag just nu? Jo, jag spenderar denna fredag med att studera hela dagen med lite småpauser då jag tänkt tvätta, städa, se på 'revenge' & lite sånt. Hittade en lapp på djurmagazinet igår där det stod om att det är ett gäng som träffas med sina hundar varje kväll så får se om vi kanske drar dit med buster någon kväll nu i helgen! 
 
Hoppas ni alla får en toppenhelg! ♥ see u! 
 ille

Hur är det man brukar säga Jenny? Lika barn leka bäst. Man får det man förtjänar och du förtjänar verkligen Fredrik. Kramkram ❤️

Svar: fina du <3
Jenny Hellström

 2013-11-01    10:57:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!