i'm love it.

 2011-05-22    21:54:21   av:Jennyhellstrom

fredag: fest hos bungum typ, med trevligt sällskap så
fick jag faktiskt en riktigt bra kväll. runt 2 på natten drog
jag & lisa hem till henne, somnade väl nästan direkt kan
man säga & vaknade sedan upp halv 1 dagen efter.
haha, kebabtallrik till frukost/brunch. bara sånt vi kan göra,
min feta fantastiska vän ♥ efter maten tog vi första bästa
buss hem till våra pojkvänner.

kom hem till fredrik runt halv 5 någon gång. vi chillade
& sen drog vi på bio "pirates of the carribean 4" skit bra!
gick sedan hem & mös som vanligt. riktigt skönt faktiskt,
orkade inte göra mycket alls. var som ett utsketet äpple
på lördagen helt ärligt. hade en jävligt bra kväll & natt
med älskling i alla fall. även nu idag på morgonen!
jag älskar dig fredrik, mest av allt. du&jag.
if you can't breath, i'll breath for you.

 liss

aahw! jag är din tjockis. och du är min fis. :')) löööve it! skulle kunna döda för kebab nu! :OO <3

 2011-05-24    19:35:21     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!